Dacă ești antreprenor de ceva vreme sau ai deja un business propser, află că poți să-ți maximizezi profitul apelând la o simplă tactică de vânzări. Poți să ajungi să câștigi dublu, dacă nu triplu, schimbând o parte din strategia ta de vânzări. Nu este nimic complicat! Vorbim de puterea în practică a celui mai bun sfat pentru antreprenori. Acesta te poate ajuta să încasezi mai mulți bani cu mai puțin efort.
Andrei Dunuță, andrenor Top Performers pentru discursuri puternice și relevante, TEDx Keynote Speaker și creatorul conceptului “SPEAKINGS” – primul show de public speaking din țară și antrenor de vânzări folosind #ArtaDEaNUvinde, a fost invitat de Mihai Morar în podcastul Fain & Simplu, unde a ținut un adevărat curs de atingerea succesului, gratis, util, atotcuprinzator.
Printre numeroasele informații valoroase oferite de acesta, se numără și câteva sfaturi utile pentru tinerii sau seniorii din mediul business. Fie că ai o afacerea deja sau îți cauți curajul de a începe una, este importat să cunoști această informație. Dacă o urmezi întocmai, s-ar putea să ajungi lider de top în domeniul tău de activitate.
Cel mai bun sfat pentru antreprenori: Fă-ți cei mai buni clienți vedete!
Citește cu atenție următoarele rânduri și gândește-te care sunt clienții tăi vedetă:
„Cei mai buni următori clienți sunt 20% care îți generează 80% din încasări. Deci cei mai buni viitori clienți sunt cei mai buni clienți actuali, ai grijă de ei.
Gândește-te că e noaptea minții să cheltuiești timp, bani și energie cu oameni pe care nu-i cunoști și să nu cheltuiești deloc timp, energie și bani cu oamenii care ți-au dovedit deja că au încredere în tine și te-au și plătit.
Trebuie să-i luăm pe aceștia, cu nume și prenume și să-i scoatem în față, să-i facem vedete. Să le dăm contexte, să-i invităm la diverse evenimente, să-i invităm co-speakeri la evenimentele noastre, să-i fidelizăm pentru că ei îi aduc pe următorii la ei.” – Andrei Dunuță
Cu alte cuvinte, nu te concentra atât de mult pe aducerea de noi clienți, ci mai degrabă pe fidelizarea celor mai buni pe care îi ai. Fă din clienții care îți aduc cel mai mare venit, adevărate vedete în relația cu tine și cu firma ta. După cum a spus și Andrei, tratează-i ca pe adevărate staruri de la Hollywood.
Această strategie îți poate genera venituri suplimentare prin simplul fapt că cel mai buni, îi atrg pe alții la fel. Având focus doar pe clienții de top, îi vei atrage și pe alții la fel de buni. Bonus, cu un mai mic consum de energie și timp, câștigi mai multe întâlniri de afaceri.
„Dacă bei o cafea în fiecare zi cu un client, cu un om care te știe deja, ai 250 de întâlniri de vânzare pe an. Dacă mănânci și prânzul cu unii din ei, ai 500. Asta pe lângă orice altă discuție cu un client nou pe care nu-l cunoști.” – Andrei Dunuță